dimanche 18 décembre 2011

Guest call! Until January 10/ Jusqu'au 10 Janvier

Hello everyone!
I’m looking for new layout artists for the next months. A guest spot lasts 2 months : January-February ; March-April ; May-June.
Please, before aply, read all I write here :
What you need to know :
-I sell my products at Shabby Pickle Designs*::*Lilas Design*::*
-I release 2 kits per month.
-I give the kit at least 2 weeks before the release in shop.
-I release sometimes masks and wordarts, you can use it on your pages but it’s not required.

What I ask
-1 page per kit.
-That you post your pages at DST.
-I look for scrappers who have more or less the same level (talent) that my creative team.
-Other galleries, forums, Facebook and blog are appreciated to advertising my kits, sales and freebies, but not required.

If you really love my kits, send me an e-mail with in subject « Guest call » at lilasdesign@laposte.net with the link of your DST gallery and of your blog (if you have it). Tell me also why you want to join my team.
I would answer everyone
See you soon!
Lilas
The call will ended on January 10.
~*~
Bonjour à tous!
Je recherche de nouvelles scrappeuses pour les prochains mois. Les périodes des guest durent 2 mois: Janvier-Février; Mars-Avril; Mai-Juin.
S’il vous plait, avant de postuler, lisez ce qui suit:
Ce que vous devez savoir:
-Je vends mes produits ici Shabby Pickle Designs*::*Lilas Design*::*
-Je sors en boutique 2 kits par mois.
-Je donne les liens du kit au moins 2 semaines avant la sortie.
-Je sors parfois des packs de masques et de wordarts, vous pouvez les utiliser dans vos pages mais ce n’est pas obligatoire.

Ce que je demande:
-1 page par kit.
-Que vous postiez vos pages sur DST.
-Je cherche des scrappeuses qui ont plus ou moins le même niveau que ma CT.
-D’autres galeries, forums, Facebook ou blog sont appréciés pour la pub de mes kits, promo et freebie mais pas obligatoires.

Si vous aimez vraiment mes kits, envoyez-moi un mail avec pour objet « Appel guest » à lilasdesign@laposte.net avec le lien de votre galerie DST et de votre blog (si vous en avez un). Dites-moi aussi pourquoi vous voulez faire partie de mon équipe.
Je répondrais à tout le monde
A bientôt!
Lilas
L’appel se termine le 10 Janvier.

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire